Simondk2 Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 (edited) Er der nogle der ved hvordan, jeg får en prefereret fragtmetode, når jeg har to forskellige produkter med to forskellige fragtmetoder der skal bestilles/leveres sammen? F.eks. når en kunde bestiller noget tagpap, der skal leveres på taget og nogle handsker der skal med. Leveringen af tagpappet på taget, har en fragt metode der hedder "Levering på tag" og handskerne en leveringsmetode der hedder "Standard levering". Jeg vil her gerne have at fragtmetoden "Standard levering" bliver skjult og kun "Levering på tag" bliver vist. Dette kan godt lade sig gøre, men når kunden kun vælger at bestille handskerne, bliver "Levering på tag" også vist, hvilket den ikke skal. Indstiller jeg "Levering på tag" på samme måde som "Standard levering" bliver ingen af mulighederne vist når der både er tilvalgt produkter som handsker og tagpap. Jeg bruger modulet "Produkt Carrier" fra ébewé til at skjule leveringsmetoden "Standard levering" når der bliver tilvalgt tagpap. / Simon Edited July 10, 2017 by Simondk2 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Umiidelbart tror jeg ikke, det kan lade sig gøre. Men da du har købt et modul til at løse problemet, skal du spørge udvikleren af dette, da vi jo af gode grunde ikke kender til diverse løsninger der måtte blive løst med et modul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts