joergenaj Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 (edited) Kunder kan pludselig ikke mere komme igennem feltet Mobiltelefon. Fejl: TECHNICAL ERROR: unable to send login informations Details: Errror thrown: [object Object] Text status: parsererror Lukker man dette hvide skilt og prøve igen er der v og Mobilftelefon feltet og alle andre er grønt, men øverst en rød fejlmeddelelse: Der er 1 fejl: 1. Telefon feltet er ugyldigt Det hvide skilt kommer også selvom jeg slår fra at der kræves telefonnumre. Kunden bliver dog oprettet og der kommer mail til kunden. Men det skader jo omsætningen. Hvis ikke mobil, ingen problem. Hvad kan det skyldes? Jeg har Prestashop 1.6.0.9. Adressen er shop.7d.dk, med tema fra Presta Theme Maker. Edited July 6, 2017 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Det er umuligt at svare på med så få oplysninger, se https://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/?view=getnewpost Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted July 6, 2017 Author Share Posted July 6, 2017 Det er umuligt at svare på med så få oplysninger, se https://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/?view=getnewpost Tak, det er nu oplyst i mit indlæg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Nu har jeg lige hurtigt tjekket din side på mobil. Den er er absolut ikke kodet korrekt i forhold til at være responsiv (mobilvenlig). Themet virker på ingen måde professionelt. Så jeg ville finde et ordentligt theme og se om problemet ikke bliver løst med det. (Håber ikke du har betalt for nuværende theme) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 (edited) Ja, temaet er som sagt fra https://presta-theme-maker.com/ og er ikke godt på mobil, har nogle uheldige bugs, men jeg har gennemarbejdet i detaljer, ellers. Edited July 16, 2017 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted July 16, 2017 Author Share Posted July 16, 2017 (edited) Andet holdt også op med at virke, men det vist sig at være et nyt MailChimp Integration v1.0.1 modul... At skifte tema til standard hjalp ikke. Har prøvet at deaktivere forskellige moduler. Et eller andet skaber vel fejlen... Edited July 16, 2017 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Har du prøvet at slå debugging til i shoppen? (Søg i forum for at se hvordan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 Tak for tippet, men mener at have slået alt debugging til i defines.inc.php, og under Ydelse er al caching og funktioner slået fra. Fejlskiltet kommer nu også for oprettelse på pc. "TECHNICAL ERROR: unable to save account Details: Error thrown: [object Object] Text status: parsererror" Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 (edited) Jeg har fundet en midlertidig løsning. Prøvede andre forslag fra google der ikke virkede. Men har simpelthen skiftet teksten ud i skiltet så der står man er oprettet med link til at opdatere siden. Og det virker OK. Men den fejl var langt ude. Ikke til at vide sig sikker om shoppen fortsat får konflikter, må holde nøje øje. Det er i temafilen: order-opc.js Edited July 19, 2017 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Jeg ville lige tjekke i konsolvisning i Chrome for at se, hvad der blev skrevet ud af fejl. Jeg kan godt oprette en konto og komme til betalingsvinduet (jeg så ikke noget tekst og link til at opdatere siden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 (edited) Chrome under console: [Deprecation] Synchronous XMLHttpRequest on the main thread is deprecated because of its detrimental effects to the end user's experience. For more help, check https://xhr.spec.whatwg.org/. send @ jquery-1.11.0.min.js:4 MS EDGE under Konsol:Aktuelt vindue: shop.7d.dk/quick-order Eller hvor skal jeg se? Android std. browser og begge browsere, sikkert også Firefox osv. bringer skiltet op, hver gang her. Edited July 19, 2017 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 22, 2017 Share Posted July 22, 2017 Problemet er der ikke i en standard installation, så det må alt andet lige være Java Script filer i dit theme der ikke virker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted July 22, 2017 Author Share Posted July 22, 2017 (edited) Ja, det må klart være i den js fil konflikten ender med at udløses. Men min logik siger mig alligevel at fejlen må opstå andetsteds, fordi jeg prøvede jo at skifte til standard tema som har uberørte originale js filer, og problemet var der stadig. Det er mærkeligt at fejlskiltet har bredt sig til også at komme når man opretter sig som kunde fra en pc browser. Iøvrigt har jeg slået alt fra i Ydelse. Jeg har ikke registreret at sider loader bedre med cache osv. Der dannes stadig foldere, ihvertfald compile folderen som jeg må manuelt slette når jeg har foretaget en ændring i en temafil eller en pdf følgeseddel. Har også prøvet at slå ikke-ps godkendte moduler fra og andre. Også prøvet at fjerne nye ting i .htaccess. Men altså, plaster-løsning i js filen kan lade sig gøre. Edited July 22, 2017 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts