HAIRWEBSHOP Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 (edited) Beste, Ik heb vier winkelwagenregels als volgt aangemaakt: Vanaf € 150,- = 10% Korting Vanaf € 250,- = 15% Korting Vanaf € 350,- = 20% Korting Vanaf € 500,- = 25% Korting Bij elke winkelwagenregel heb ik de optie compatibiliteit met andere winkelwagenregels aangevinkt en alle overige winkelwagenregels, als niet-combineerbaar ingesteld zodat, bij besteding van € 250,-, de klant 15% korting krijgt, maar de korting van 10% komt te vervallen. Helaas werkt dit in de praktijk niet zo en pakt het systeem, ongeacht het bedrag dat ik boven de € 150,- opgeef, alleen 10% korting mee. Wat is er aan de hand en hoe kan ik dit corrigeren? Bij voorbaat dank! Edited July 5, 2017 by HAIRWEBSHOP (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Heb je de prioriteiten wel goed ingesteld dan? Er kan er maar 1 geldig zijn namelijk. Probeer eens prio 1 op 25%, 2 op 20%, 3 op 15%, en 4 op 10% https://www.screencast.com/t/XXqiUKjt Link to comment Share on other sites More sharing options...
HAIRWEBSHOP Posted July 7, 2017 Author Share Posted July 7, 2017 Hoi Curious,Het probleem is inmiddels opgelost, toch vriendelijk bedankt voor je antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Heb je het opgelost door de prioriteiten in te stellen of heb je een andere oplossing gevonden? Ik zou de oplossing graag willen weten zodat evt. shopeigenaren die tegen hetzelfde probleem aanlopen hier het antwoord kunnen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts