sandylangstraat Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 Wie o wie kan mij helpen? We gaan binnenkort een grote collectie geboortekaartjes online zetten vanuit een leverancier. Nu stuiten we op het volgende probleem: De kosten per stuk zijn bijvoorbeeld €1,50 De vaste drukkosten per hele bestelling (of het er nou 1 is of 1000) zijn €75. Nu heb ik de volgende opties geprobeerd: 1. Stukprijs €1,50 en attribuut van drukkosten aangemaakt van €75 --> werkt niet want die €75 rekent die dan extra per product, waardoor de prijs €76,50 per kaartje wordt. 2. Basisprijs €75 gemaakt en losse attributen aangemaakt voor aantallen en dan de prijs uitgerekend dus bijvoorbeeld 1 attribuut is dan 20 stuks - €1,50 per stuk (+€75 drukkosten) en bij de combinatiegenerator de prijs ingevuld wat er bovenop de €75 moet komen --> niet handig, want dan staat er boven nog steeds aantallen en als de klant dan bij aantallen 3 selecteert krijgt die 3x die 20 kaartjes en alsnog ook 3x die 75 euro kosten. 3. Basisprijs €0,00 gelaten en eigenlijk hetzelfde gedaan als hierboven Nu is mijn vraag dus: is er een optie om eenmalig €75 te berekenen en vervolgens gewoon de klant de aantallen te laten kiezen en door middel van de prijs per stuk boven op de €75 te tellen een totaalbedrag te laten zien. Wie kan mij helpen?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Je ontkomt hier niet aan een geavanceerde prijs addon: https://addons.prestashop.com/en/price-management/12794-options-fees-taxes-and-discounts-shipping-cost.html Bedenk je goed dat het bestelproces zo makkelijk moet zijn dat een kind de was kan doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frank de beer Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 is 75 euro invullen bij afhandelingskosten bij de vervoerder een optie? deze komen dan vanzelf eenmalig bij het afrekenen in de winkelwagen. bij vertalingen kun je deze post een andere naam geven eventueel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts