tukker Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Beste Forumleden, Ik ben al enige tijd op zoek naar een template of wat mij betreft een module waarbij de winkelwagen zich in de rechter kolom bevindt. De template moet drie kolommen hebben. Links catergorien , midden de producten en rechts de live winkelwagen. De klant kan dan continu zien welke producten er zich in zijn winkelwagen bevinden. Ik heb dit reeds in mijn webshop presta versie 1.5.6. Zie mijn website http://www.zegelstekoop.nl Mijn klanten kopen soms tot meer dan 100 producten / zegels, ze kunnen dan in 1 oogopslag zien of het product er al bij staat. Waar ik ook zoek ik kan zo'n template niet vinden voor prestashop 1.6 of 1.7 Misschien is het uberhaupt niet eens mogelijk. Wie kan mij helpen. Groeten, Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 (edited) Beste Erik, Dit kun je heel eenvoudig zelf instellen bij posities. En bij template drie kolommen selecteren. Ik zal morgen een stappenplan maken hoe dit in te stellen. Edited June 26, 2017 by Wouter van der Horst (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukker Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Dat weet ik alleen ziet de winkelwagen er niet zo uit als op mijn website. Dan moet je er eerst op klikken om te zien welke producten er allemaal in de winkelwagen zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Kijk anders eens op themeforrest, daar staat genoeg andere thema's los van de prestashop addon store die ook nog eens beter zijn Groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts