presta-dyr Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 PayPal-modulet har et problem med at vise logoet, når man går til betalingen (der vises et spørgsmålstegn som billede). Her er løsningen. Faktisk er dette ikke et modul, men blot en zip-fil med 2 filer: paypal/logos.xml paypal/translations/da.php Installer zip-filen som et modul og du vil få logo og danske tekster til PayPal. /Kjeld paypal.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
hejberg Posted July 15, 2020 Share Posted July 15, 2020 On 6/16/2017 at 10:44 PM, presta-dyr said: PayPal-modulet har et problem med at vise logoet, når man går til betalingen (der vises et spørgsmålstegn som billede). Her er løsningen. Faktisk er dette ikke et modul, men blot en zip-fil med 2 filer: paypal/logos.xml paypal/translations/da.php Installer zip-filen som et modul og du vil få logo og danske tekster til PayPal. /Kjeld paypal.zip 1.88 kB · 11 downloads du hvor du har lavet det på dansk paypal, kun du også hjælpe til med at sige hvor jeg skal lægge den ind i system samt en anden lille ting hvis det nu er sådan at jeg ønsker kun at bruge funktionen "Pay with debit or credit card " kan man det og ikke via paypal konto BETALING Pay with Paypal | It's simple, fast and secure Pay with debit or credit card Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 15, 2020 Author Share Posted July 15, 2020 Filerne skal ligge i modues/paypal. Jeg tror ikke, du kan slippe for muligheden med PayPal-konto. Prøv at skrive til dem, /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts