Jump to content

Edit History

JimiH

JimiH

Showing people what I'm talking about

Hej,

Jeg arbejder i et marketing bureau, og vil gerne følge op på det her. Jeg er forholdsvis uerfaren med at arbejde i Prestashop, så jeg er også interesseret i at vide om der findes gode moduler til for eksempel SEO. Mere specifikt leder jeg efter et modul som sætte noindex på sider jeg ikke ønsker skal indekseres i Googles søgeresultater. Jeg får indekseret nogle pris url' er, som jeg ikke vil have indekseret.

Tak.

JimiH

JimiH

Hej,

Jeg arbejder med online marketing, og vil gerne følge op på det her. Jeg er forholdsvis uerfaren med at arbejde i Prestashop, så jeg er også interesseret i at vide om der findes gode moduler til for eksempel SEO. Mere specifikt leder jeg efter et modul som sætte noindex på sider jeg ikke ønsker skal indekseres i Googles søgeresultater. Jeg får indekseret nogle pris url' er, som jeg ikke vil have indekseret.

Tak.

JimiH

JimiH

Hej,

Jeg arbejder med online marketing, og vil gerne følge op på det her. Jeg er forholdsvis uerfaren med at arbejde i Prestashop, så jeg er også interesseret i at vide om der findes gode moduler til for eksempel SEO. Mere specifikt leder jeg efter et modul som sætte noindex på sider jeg ikke ønsker skal indekseres i Googles søgeresultater. Jeg får indekseret nogle pris url' er, som jeg ikke vil have indekseret.

Tak.

JimiH

JimiH

Hej,

Tak.

• Create New...