Lærershop.dk Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Er der nogen herinde der kan anbefale prestashop moduler til markedsføring? Jeg synes mange af modulerne ved prestashop er rettet mod andre markeder end de danske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Hmm, altså er ikke helt sikker på hvad du mener her.De markedsføringskanaler der er er jo internationale (de fleste i hvert fald), og det er reelt set en selv der skal målrette det i sin opsætning.Men altså kan godt være jeg misforstår det du skriver Link to comment Share on other sites More sharing options...
isomari Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 bonjour je suis nouveau dans prestashop et j'ai besion d'aide consernant sur la mulitboutique. j'ai active le servise multiboutique mais je ne comprend pas le fonctionnement et le parametrage pour que je vois les boutiques que j'ai crée. Merci Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Dette er det danske forum. Skriv venligst på dansk (s'il vous plaît écrire en danois). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimiH Posted February 10, 2020 Share Posted February 10, 2020 (edited) Hej, Jeg arbejder i et marketing bureau, og vil gerne følge op på det her. Jeg er forholdsvis uerfaren med at arbejde i Prestashop, så jeg er også interesseret i at vide om der findes gode moduler til for eksempel SEO. Mere specifikt leder jeg efter et modul som sætte noindex på sider jeg ikke ønsker skal indekseres i Googles søgeresultater. Jeg får indekseret nogle pris url' er, som jeg ikke vil have indekseret. Tak. Edited September 4 by JimiH Showing people what I'm talking about (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts