RyGrafisk Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 (edited) Prestashop version 1.6.1.11 Hej, Jeg har 526 varer som er lagt i forskellige kategorier. Jeg kan fint se dem under deres respektive kategori i frontend, men i backend ligger der ingen varer under "Kategorier" - kun under "Varer". Hvordan kan det være og er der en måde at få varerne vist i backend under den kategori de er lagt? Mvh Mette. Edited June 14, 2017 by RyGrafisk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Varerne skal ikke vises under kategorier i back office. Dette menupunkt er til at styre, hvilke kategorier, du har og hvad teksten skal være på dem. For at se varerne, kan du vælge Katalog - Varer og sætte flueben i "Filtrer efter kategori" Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyGrafisk Posted June 9, 2017 Author Share Posted June 9, 2017 Okay.. Det undrede mig bare fordi der står "No records found" i kategorien der hvor varerne burde være. For mig at se er det mest logisk at man kan se sine varer i den kategori man har lagt dem i. Tak for svar - Så kan jeg stoppe med at undre mig over det God weekend Mvh Mette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Så er jeg nok nødt til at se et skærmdump for at forstå problemet :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Hvad sker der hvis du sætter en prik i en af kategorierne. Så burde de varer i den kategori komme frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyGrafisk Posted June 12, 2017 Author Share Posted June 12, 2017 Det ser sådan her ud. I kategorien "250g bestrøget blank" ligger der to varer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Har du oprettet dem som hovedkategorier i stedet for alm. kategorier? Flere skærmdumps er nødvendige for at se sammenhængen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyGrafisk Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 (edited) Hvor kan man vælge om det skal være hovedkategorier eller almindelige og hvilken forskel gør det? Det synes jeg da ikke jeg er stødt på nogen steder... Mener du om de alle ligger i Home eller om de er lagt som undermenuer? Edited June 14, 2017 by RyGrafisk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Hovedkategorier oprettes på samme sted, som man opretter kategorier. Men jeg havde ikke kigget ordentligt på dit skærmdump. Dine varer skal ikke vises, når du går ind på kategorien, for det er selve kategorien du ser her. Så når der står No records found, betyder det, at der i kategorien "250g bestrøget blank" ikke er oprettet nogen underkategorier. For at se, hvilke varer, der ligger i hvilke kategorier skal du følge fremgangsmåden fra post #2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyGrafisk Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 Ok.. Tak for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts