Lucif Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Ik gebruikte altijd de cache bestandssysteem, maar mijn webhoster zei dat ik beter gebruik kon maken van memcached. Dit is geïnstalleerd maar zorgt voor problemen. Voorraad die niet klopt/verkeerd wordt weergegeven en meldingen van nieuwe orders die bovenin niet verdwijnen als je er op hebt geklikt, bestellingen die dubbel binnenkomen.. Kortom memcached werkt niet. Maar welke cacheoptie werkt wel? Wat gebruiken jullie? APC of Xcache? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 (edited) Goedeavond Je kan een degelijke cache module gebruiken zoals page cache ultimate, maar een belangrijke hosting of managed vps is ook een pre. Mocht je intresse hebben kan je jou webshop bij ons onder de hosting brengen. Dan heb je zeker de snelheid waardoor je klanten niet tegen hinder aanlopen, tevens kunnen wij de shop voor je gratis verhuizen Groetjes Devi www.wallgrind.nl Prestashop Support & Hosting Edited June 8, 2017 by Wallgrind.nl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucif Posted June 9, 2017 Author Share Posted June 9, 2017 Mijn hosting is al specifiek uitgezocht voor webshops. Mijn hoster wil graag redis cache gebruiken, maar dit staat niet in het rijtje van prestashop. Daarom moeten we dus kiezen, xcache of APC, aangezien memcached niet goed werkt. Ervaring ermee dat memcached niet goed werkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Goedenmorgen! Memcached links laten liggen,zorg voor problemen! OPcache en de laaste php 7.0.20 is voldoende Zorg dat je een goede cache module aanschaft zoals ik boven heb aangegeven! Om welke webshop gaat het? Wil hem voor jou wel ff door de speedtest halen Groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchPresta Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Opcache werkt prima, je zou ook nog aan Google pagespeed kunnen denken. Of een makkelijkere optie cloudflare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts