[email protected] Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Jeg får en mail hver gang lagerstatus er på 3stk eller derunder. For nogle varer er det helt fint for andre vil jeg gerne have besked ved fx 30stk. Er det muligt at sætte et individuelt antal for hvert produkt i shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Nej, det er ikke muligt med mailalerts modulet. Indstillinger her gælder helt overordnet for lagerantallet i shoppen. Jeg tror måske, der findes et modul der kan dette, som jeg har brugt i en kundes shop, men det ligger nogle år tilbage - skal lige grave lidt i gamle opgaver ved lejlighed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 9, 2017 Author Share Posted June 9, 2017 OK. Tak for melding. Det vil være super om du kan genfinde det modul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 10, 2017 Share Posted June 10, 2017 Modulet jeg havde i tankerne, blev ikke brugt til det samme formål - men jeg har fundet dette, som ser ud til at kunne løse dit problem: https://addons.prestashop.com/en/stock-supplier-management/16909-stock-alerts.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts