e30_dk Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 (edited) 1.6.1.9 I forbindelse med upgradering via 1-click modulet til 1.6.1.14 sluttede det af med en error og jeg begyndte at rulle tilbage hvorefter jeg fik følgende error. Fatal error: require(): Failed opening required '/mounted-storage/home150/sub045/sc80431-OXSB/teknobiler.net/config/config.inc.php' (include_path='.:/usr/share/php5/') in /mounted-storage/home150/sub045/sc80431-OXSB/teknobiler.net/index.php on line 27 Hvad gør jeg nu? Edited June 6, 2017 by e30_dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Hvad gør jeg nu? Indlæser den manuelle backup du lavede inden opgraderingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Det kan jeg da godt, men findes der ikke en nemmere metode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Du skriver, at opgraderingen sluttede med en fejl, og du begyndte at rulle tilbage. Dvs. der er ikke grundlag for at arbejde videre på shoppen i dens nuværende tilstand. Så nej, der er ikke nogen nemmere måde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Der kom da ikke noget ud af at kopiere backuppen tilbage - kun en HTTP 500 error Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 HTTP 500 error kan skyldes mange ting. Der er nok noget andet galt - det er umuligt at hjælpe uden at have adgang til filer, database osv. Dvs. ikke umiddelbart en opgave der løses i forum, men kræver at nogen kigger nærmere på din installation og database. Så du må i gang med debugge på din installation eller hyre nogen til at kigge på det. Så vidt jeg husker har du tidligere haft mange forskellige opgraderingsfejl, shops der ikke virker osv. Så der er nok noget helt grundlæggende galt - er min umiddelbare tanke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts