Iben Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Hej, Min shop sender ikke mail ud til kunden ved bestilling!!! Og jeg kan ikke se hvor fejlen er, nogle bud? HIlsner Iben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 (edited) Ps version? Edited June 1, 2017 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linkbuilding- Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Sker det hver gang? Jeg har selv oplevet det fra tid til anden, men bestemt ikke hver gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Ps version? IGEN!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iben Posted June 2, 2017 Author Share Posted June 2, 2017 (edited) Hej, Tak for jeres tilbagemeldinger. Ja, det sker hver gang, Der kommer denne fejlmeddelse hvis jeg forsøger at gensende En fej opstod under afsendelse af e-mailen til kunden. Versionen er 1.6.1.3 Hilsner Iben Edited June 2, 2017 by Iben (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Prøv at tjekke, om du har mailskabelonerne. Det gøres nemmest via FTP. De skal ligge i /mails/da og evt. også under /dittheme/mails/da (hvis sidstnævnte mappe er der, er det dem der bruges i din shop, da placeringen her over-ruler de andre mails. Tjek om der f.eks. er en fil det hedder order-conf.html og samme som .txt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iben Posted June 3, 2017 Author Share Posted June 3, 2017 Tak Prestafan1234, det vil jeg se på ;-) Hilsner Iben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts