Necesario Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 (edited) Blev rettet ved opdatering Hej Jeg har bemærket at mine tal i udsigt (søjlediagrammet) på forsiden af back Office ikke længere er aktivt, har prøvet at taste tallene igen dog uden held nogen der har en ide til at få det til at virke igen. Se billed. Edited October 29, 2017 by Necesario (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Hvad har du lavet af ændringer fra da det virkede til nu? Det kan meget vel tænkes, at det ikke virker i nyeste version, hvis du lige har opgraderet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted May 30, 2017 Author Share Posted May 30, 2017 (edited) Min prestashop kører version 1.6.1.13 og på denne version har det virket på, jeg har ikke lavet nået om andet en at den ikke viste nået lige pludselig og man kan ikke gemme det man indtaster hverken i Chrome, Firefox eller i edge. Men tænkte man kunne deaktiver søjlediagrammet under moduler og genaktiver det men syntes ikke jeg kan finde det under moduler i back Office nogle der ved hvad det hedder.? Edited May 30, 2017 by Necesario (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 Modulet hedder Aktivitet på kontrolpanelet. Min shop er version 1.6.1.11 og jeg kan fint gemme i Firefox. Har du prøvet fra en anden computer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted May 31, 2017 Author Share Posted May 31, 2017 Ja prøvet 2 forskellige maskiner unden held Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts