Wouter van der Horst Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Beste Forumleden, Als ik categorieën probeer te positioneren (dit doe ik door te slepen met het kruisje bij categoriepositie) dan wordt dit niet opgeslagen terwel er wel een melding komt: bijwerken geslaagd. Mijn categorieën bestaan uit subcategorieën vb: Kantoormatriaal => pennen => balpen => potlood => vulpotlood gekleurd potlood Nu wil ik het volgende: Kantoormatriaal => potlood => vulpotlood gekleurd potlood => pennen => balpen Dit lukt mij niet om te veranderen. Ik werkt met versie 1.7.1.0 Groeten, Wouter Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Cache legen misschien, maar dat zal je al wel gedaan hebben denk ik. Kan het zijn dat je de mapdiepte niet ver genoeg hebt ingesteld in je categorieenblok? Heb je die op sorteren op positie staan of op naam? Sorteervolgorde goed ingesteld? Dit is dan wel 1.6 waaruit ik mijn ervaring deel. Voor 1.7 hebben ze mij nog niet warm kunnen maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted May 24, 2017 Author Share Posted May 24, 2017 De sorteerfunctie kan ik even opzoeken in 1.7 idd. Kwa mapdiepte kan het niet aan liggen want het zit in de backoffice waar het al fout gaat. Bedankt ik laat het weten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted May 24, 2017 Author Share Posted May 24, 2017 Ik merk wel dat er nog hoop problemen zitten in 1.7 Wat ik helemaal raar vind is dat mijn winkelwagen weggaat als je een product toevoegd. Zodra je weer refresh doet is hij weer terug rechtsboven aan de pagina. Zie http://www.kantoorwinkel.nu als voorbeeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Ik zie het inderdaad, kan dat aan een cache (module) liggen waarbij je winkelwagen niet als dynamisch staat ingesteld? De site loopt trouwens best wel traag, kan het daar ook misschien niet aan liggen? want als je op een volgend product klikt of van pagina veranderd zie je hem weer wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted May 24, 2017 Author Share Posted May 24, 2017 Ja ik was nu bezig met de site. Hij draait nu weer snel. Welke chache zou dat kunnen zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 geen idee, ik doel dan meer op een extra cache module. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted May 24, 2017 Author Share Posted May 24, 2017 ok, ik heb verder geen cache modules. Ik ga even kijken of het in de template zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted May 24, 2017 Author Share Posted May 24, 2017 De winkelwagen is gefikst! Het zat idd in het theme. Nu nog een oplossing voor de categorieën zien te vinden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts