Lustfull Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 Ska göra ett försök att uppdatera till nyaste versionen. Är inte speciellt haj på detta men man måste ju lära sig någon gång.Har då lite problem.När jag är uppe på servern så ligger prestashop i mappen Themes(som ligger i public html) ska den göra det?sen ska man skapa en kopia av img folder, vilken då? Har en under public html, 1 under themes och 1 under prestashop.Tack på förhandSusanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
briq Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Har inte uppgraderat så jag känner inte till processen men jag kan nog besvara dina frågor i alla fall:/public_html/themes/prestashop är den mappen där temafiler till standardtemat ligger inget annat.Du skall kopiera/public_html/imgDen img mappen som ligger i themes är bara bilder relaterade till standardtemat, den behöver du ej ladda ner.Jag skulle även göra en databasbackup samt ladda ner den innan jag uppgraderade om det skulle gå fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts