Målningar Posted May 21, 2017 Share Posted May 21, 2017 Halløj Er der nogle her der ved hvordan man ændrer teksten på fakturaen/ordrebekræftelsen, der sendes ud til kunden? Jeg kunne godt tænke mig at tilføje en personlig meddelelse heri. På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 De ligger i pdf folderen. Order_conf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Målningar Posted May 22, 2017 Author Share Posted May 22, 2017 Hej Pertho Ok, den vil jeg prøve at lokalisere så Tak for hjælpen. Mvh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Der er rigtig mange der gennem årene som har efterspurgt en noget mere tidssvarende faktura - men lige meget har det hjulpet, og det er der faktisk en særdeles god årsag til - men lad os tage den en anden gang. Jeg vil kraftigt anbefale dig at gøre op med den tilbudte faktura i PS og så købe en af de her 2. Den første er klart den billigste. Du kan komme super langt ved at købe dette modul - og så har de en rigtig fin support. Du har linket her http://buy-addons.com/store/prestashop/module/prestashop-invoice-template-builder-module.html Den anden er i den grad en avanceret sag hvor du kan fremstille fakturaer som ingen andre har - så er det sagt. Jeg syntes bestem ikke den er dyr, men koster mere end den første. Deres support er okay, og det er så det. addons.prestashop.com/en/accounting-invoicing/21817-advanced-custom-invoicedelivery-pdfcustom-number-2in1.html God fornøjelse Bjarne Pifosmykker.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Halløj Er der nogle her der ved hvordan man ændrer teksten på fakturaen/ordrebekræftelsen, der sendes ud til kunden? Jeg kunne godt tænke mig at tilføje en personlig meddelelse heri. På forhånd tak Du kan indsætte en valgfri tekst på fakturaen. Gå ind under Ordrer - Fakturaer og scroll ned til feltet "Mulighed for fritekst". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Ja, den havde jeg da lige glemt i forbifarten. Selvfølgelig er det den løsning, du bør bruge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linkbuilding- Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 (edited) Nu er løsningen kommet, men en rigtig god lille ting er at tilføje en personlig besked i fakturaen. Dette giver gode kunderelationer Edited May 29, 2017 by Linkbuilding- (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Husk at rette indlægget til løst :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts