Jump to content

Installatie 1.7 loopt vast: Warning: ZipArchive::

Recommended Posts

Beste allemaal,

Ik zit met het probleem dat ik prestashop 1.7 niet geinstalleerd krijg op mijn synology server draaiende DSM6.1

als ik de installatiefiles plaats in de daarvoor bestemde directory (zoals dat wel gewoon gaat met 1.6) krijg ik deze error:

Warning: ZipArchive::extractTo(/volume1/web/prestashop//.eslintrc.json): failed to open stream: Permission denied in /volume1/web/prestashop/index.php on line 39 {"error":true,"message":"An error occured during the extraction","file":".eslintrc.json","status":"No error","numFiles":17509,"lastId":500,"files":[".eslintrc.json","admin\/","admin\/.htaccess","admin\/ajax-..... (enzovoorts, de error blijft namen van de bestanden opnoemen)

Weet iemand hier raad mee?

Gr,

Ruben

Goedemiddag

Welke synology NAS gebruik je?

Houd er aub rekening mee dat een prestashop naarmate veel verwacht van je server, en je deze beter kan uitbesteden naar een goede hosting/server
Je moet ook de mariadb plugin updaten via DSM.

Groetjes Devi

Hoi Devi,

Ik weet dat prestashop niet de meest lichte toepassing is voor een synology NAS, het is puur en alleen om er mee te stoeien en het een beetje onder de knie te krijgen voordat ik hem daadwerkelijk ergens ga hosten. De MariaDB toepassing was al volledig geüpdatet. Ik gebruik de DS213j.

gr

Ruben

• 2 weeks later...

Beste Ruben,

Ik heb ook een Synology NAS en wil graag Prestashop op de NAs installeren. Kun je mij uitleggen hoe dit werkt?

Ook heb ik een abonnement bij PCXtreme maar ook dat lukt me nog niet

Zou je me op weg kunnen helpen?

Groet,

Peter