Loe- Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Wie kan mij vertellen waarom bovenstaande pagina niet naar de 2de pagina wil, terwijl dit wel word aangegeven? ik zie nu bv niet alle bestellingen + punten terug. ik kan wel op "2"of volgende klikken, maar hij blijft gewoon de 1ste pagina aangeven en wil niet verder. dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 Hallo Loetje waarschijnlijk zal er iets in de code/thema of een conflict zijn waardoor deze niet naar de 2de pagina gaatEen gouden tip, begin met een schone installatie en kloot niet te veel met bepaalde settings of modules, waarnaar je steeds meer problemen krijgt zoals dit Groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted May 20, 2017 Author Share Posted May 20, 2017 Hallo Loetje waarschijnlijk zal er iets in de code/thema of een conflict zijn waardoor deze niet naar de 2de pagina gaat Een gouden tip, begin met een schone installatie en kloot niet te veel met bepaalde settings of modules, waarnaar je steeds meer problemen krijgt zoals dit Groetjes Devi Hi Devi, wallgrind dank voor je reactie. Ik heb dit probleem echter ook in mijn andere (schone en ongebruikte) installaties, waar bv alleen prestashop opdraait en modules zoals deze (dus eigenlijk alleen de standaard modules). Ook op mijn test subdomein zelfde probleem. Ik dacht inderdaad al dat het wel eens aan deze installatie kon liggen, maar die vlieger gaat helaas niet op. In de code zie ik tot zover ik er verstand van heb, niks geks aan, maar goed, met mijn verstand van dit zegt dat heel weinig. Vandaar dat ik wat tips of richtlijnen zoek waar ik een beetje in kan kijken, want aangezien klanten nu ook de status van de punten niet kunnen zien, en hun gevalideerde bestellingen waar de punten op zitten ook niet, toch best vervelend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts