norhun Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Hej Alle Jeg søger en funktion, hvor forhandlere kan logge ind på min shop, og bestille direkte til de priser de nu har forhandlet sig til? Jeg har kun beskæftiget mig med direkte salg til kunder slutbrugere, men nu er der et stigende ønske fra forhandlere. Håber i kan hjælpe med denne funktion. Jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Målningar Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 Jeg følger lige med her, for det kunne bestemt også blive aktuelt for mig i fremtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 Hej Alle Jeg søger en funktion, hvor forhandlere kan logge ind på min shop, og bestille direkte til de priser de nu har forhandlet sig til? Jeg har kun beskæftiget mig med direkte salg til kunder slutbrugere, men nu er der et stigende ønske fra forhandlere. Håber i kan hjælpe med denne funktion. Jonas Dette er "out-of-the-box" funktionalitet i PrestaShop. http://doc.prestashop.com/display/PS16/Customers+Preferences. Så vidt jeg husker, er der nogle uhensigtsmæssigheder ved brugen af b2b mode - tror nok det er noget med påkrævet SIRET nr. som er pendant til CVR, men det er længere end vores 8-cifrede tal og der valideres på en længere streng. Men du er lige nødt til at teste det af. Du kan også styre b2b med kundegrupper og give en bestemt gruppe en bestemt rabat: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Customer+Groups Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Langt det nemmeste for dig vil være den sidste løsning prestafan anbefaler, ellers skal du næsten ud og lave en seperat side/multishop til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
norhun Posted June 16, 2017 Author Share Posted June 16, 2017 Thanks! Jeg tror vi forsøger os med oprettelse af kunder, og derigennem specifikke priser. Tak for hjælpen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Husk at rette indlægget til løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts