Abeunger Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 (edited) Hej, Jeg har brug for hjælp: Jeg har overtaget en eksisterende shop - installeret et nyt tema, og nu vil jeg gerne ligge nogle nye varer på shoppen. Men når jeg prøver at oprettet en vare - udfylder den første side og trykker GEM - så forsvinder det hele! Har prøvet mange gange nu, med samme resultat hver gang. Nogen der kan hjælpe? Mvh Anja Abeunger Edited May 17, 2017 by Abeunger (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Hvilken browser bruger du? Hvilken version af PrestaShop kører shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abeunger Posted May 17, 2017 Author Share Posted May 17, 2017 Jeg bruger Chrome. Og den kører version 1.6.1.5 Mvh Anja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Prøv med Firefox eller IE i stedet. Der er en fejl i ældre versioner af shoppen, når man bruger nyeste version af Chrome Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abeunger Posted May 17, 2017 Author Share Posted May 17, 2017 Jeg har netop testet det i firefox - og det virker! Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts