flyarrow Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 (edited) Ik heb een Multi-shop met een hoofdpagina en 2 onderliggende winkels. Nu werkt het topmenu op de hoofdpagina prima, maar als van de onderliggende winkels krijg ik een error 500 als ik het topmenu aanklik. Weet iemand waar dit probleem kan zitten ? UPDATE Ik maak dus een fout in het topmenu of in de categorieen. * Ik heb alle categorieen verwijderd.* En weer allemaal nieuwe Hoofdcategorieen gemaakt. * Nu werkt mijn Topmenu met categorieen wel op de website, en krijg ik geen Error 500 meer. MAAR Nu kan ik geen subcategorie meer aanmaken onder een hoofdcategorie ??? Weet iemand hier een oplossing voor ? Alvast bedankt. Dewy Edited May 2, 2017 by flyarrow (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Het blijkt dat mulitshops naarmate altijd problemen geven, de voorraad in inderdaad handig Probeer eens de modules waar je de error krijgt te herstellen, of de-installeren en weer installeren Cache leeg en httacces bestand verwijderen en de vriendelijke urls herschrijven groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts