AZADA_M Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Prosze o info jak cofnąc zmiany dokonane w zapleczu który plik odpowiada za zaplecze. czy to jest tylko admin77 folder czy cos jeszcze czy zrobienie backup i wgranie na serwer starych plików przywróci -poprzednie ustawienia??\ czy przed wgraniem kopi plików na serwer lepiej skasowac najpierw obecne ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 endriu107 Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Zmiany nie są zapisywane w plikach tylko w bazie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AZADA_M Posted April 28, 2017 Author Share Posted April 28, 2017 super. to ktory plik mam podmienić? gdzie wgrać kopię bazy?? z bazą jestem zielony - ale zrobiłem dwa dni temu kopię proszę o info w miarę dokładne Endriu Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Piotr K. Posted April 28, 2017 Share Posted April 28, 2017 Jak była robiona kopia bazy? Bazę wgrywa się na serwer mysql - możesz skorzystać np. z programu phpmyadmin który pewnie udostępnia hosting Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AZADA_M Posted April 28, 2017 Author Share Posted April 28, 2017 dokładnie tak myslalem jak piszesz https://mysql.nazwa.pl/ czy mam zrobic to jako import ?? czy inaczej mam kopier zrobione w prescie 22/04 i 26/04 prosze o info jak dokonac backup Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _des_ Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Ja bym to zrobił w ten sposób: backup aktualnej bazy usunąłbym wszystkie tabele z aktualnej bazy zaimportował wcześniejszą kopię sprawdził czy wszystko działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
AZADA_M
Prosze o info
jak cofnąc zmiany dokonane w zapleczu
który plik odpowiada za zaplecze. czy to jest tylko admin77 folder czy cos jeszcze
czy zrobienie backup i wgranie na serwer starych plików przywróci -poprzednie ustawienia??\