HeidiG Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Når man opretter eller opdaterer en vare, så kan man krydse af hvis man vil have skrevet en bestemt tekst hvis vare ikke er på lager. Efterlader man feltet tomt, så vil den skrive "On stock" eller "På lager" (alt efter sprog) og med orange baggrund - mod grøn når vare er på lager. Kan man et eller andet sted, ændre på hvad tekst den skriver automatisk? Så man undgik at skulle skrive sin tekst under hver enkelt vare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Nu skriver du ikke et link til din shop eller om du bruger default Bootstrap theme. Men i min testshop med dette theme, skriver den ikke noget, hvis jeg sletter teksten i feltet Statusindstillinger i fanen Antal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted April 27, 2017 Author Share Posted April 27, 2017 Hos mig skriver den at hvis feltet et tomt, så vil den skrive "on stock" Kunne være rart om man kunne få den til at skrive noget andet - automatisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Mangler stadig oplysninger: link til din shop eller om du bruger default Bootstrap theme Se i øvrigt retningslinjer for forum, hvor vi beder om så mange oplysninger som muligt - og her får vi intet:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts