Frits van Leeuwen Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 (edited) Hallo allemaal, Ik heb mijn webwinkels geüpdate naar prestashop 1.6.1.11 Het eerste dat we merkte dat niet meer werkt, is het verlagen van de product aantallen in de gezamenlijke voorraad. Daar naast hebben we ook gemerkt dat we geen nieuwe catagorieën kunnen aanmaken. Mogelijk moet de database hersteld worden, maar ik heb alleen geen idee hoe. Terug gaan naar een backup uit het verleden is geen optie. Daarvoor is er al teveel gebeurd. Alvast bedankt allemaal. Met vriendelijke groet, Frits van Leeuwen Edited July 12, 2017 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Beste Frits Welkom op het forum Misschien kunnen wij jou hier bij helpen Je kan mij een bericht sturen of mailen naar [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
erika-jurijnie Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Beste Wallgrid, Waarom emailen.Geef het antwoord in het forum dan hebben we er allemaal wat in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Aangezien de database hersteld moet worden is het niet gemakkelijk om daar over te schrijven Probeer anders eens de opschoon module, en update je shop naar 1.6.1.13 Zorg er wel voor dat je een goede degelijke backup hebt van de database zowel prestashop groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 Sorry voor de late reactie. Ik had inderdaad een update gedaan, waarna het opgelost was. Bedankt voor de tip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts