bero83 Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Gisteren heb ik een prestashop succesvol verhuist naar een nieuwe hosting, SSL geactiveerd en SEO links aan.Nu ben ik nieuwe producten aan het toevoegen en stuit op een probleem met het invoeren van een korting.Als ik bij 'specifieke prijzen' een korting van 8.50 inclusief BTW invul en opsla, dan maakt prestashop er 8.00 van..Dit was hiervoor niet het geval dus ik snap niet helemaal wat er fout is gegaan.Instelling van euro staat decimalen aan, afrondingen staan (naar mijn mening) goed.. wie kan het zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Goedemiddag Heb je een goeie backup van de database gemaakt met verhuizen? Tevens zou je alle cache op de ftp kunnen wissen zodoende de httacces op nieuwe genereren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Dag Bero, Ik zie dat je 8,50 intypt, met een komma. Als het goed is wordt het goed opgepakt zodra je een punt gebruikt. Ik hoor graag of dit voor je gaat werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bero83 Posted April 21, 2017 Author Share Posted April 21, 2017 Sql backup was allemaal goed, cache leegmaken was ook geen oplossing.. Ja ik had voor de screenshot een , ipv een . Maar dat had ik al in de gaten en dus vervangen door een . En nog maakt hij er 8.00 van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 22, 2017 Share Posted April 22, 2017 Zet je shop anders ff in debug mode en kijk of je ergens bepaalde fout meldingen tegen komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bero83 Posted April 23, 2017 Author Share Posted April 23, 2017 Hoe snel iets komt, hoe snel het weer weg is..De volgende dag werkte alles weer zoals het hoorde, terwijl ik niks gedaan heb..Ik gooi het op de s.h.i.t.-wet.. (Self Healing Internet Technology) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Soms moet je even geduld hebben... niet alle caches legen vanzelf. Zo kan je ook de volgende dag in 1 x een fout hebben terwijl je niks gedaan hebt, maar door het refreshen van bv memcache popt die in 1 x omhoog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts