bero83 Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 Ik moet voor een klant een prestashop verhuizen naar een andere hosting.DB backup gedraait, en ben nu de bestanden aan het downloaden. Enige is dat de cache map zo gigantisch groot is. Is het mogelijk om de cache map op de nieuwe hosting opnieuw te 'genereren' zonder gegevens verlies (dus dat alles gewoon blijft werken en geen missende plaatjes zijn)? Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 Hoi De map smarty in cache kan je verwijderen, behalve de index bestanden, Het beste wat je kan doen is de hele map van prestashop inpakken en deze downloaden of doorzetten naar je nieuwe hosting via de ftp Groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
bero83 Posted April 20, 2017 Author Share Posted April 20, 2017 Bedankt! Ik heb de smary cache leeg gemaakt, scheelde wel een berg data.Inpakken zou mooi zijn als ik ssh toegang had, maar helaas alleen FTP, had een berg tijd gescheeld.Nu nog even wachten tot de DNS wijzigingen door de batch zijn geweest :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts