RyGrafisk Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 (edited) Hej. Kan det virkelig passe at man ikke kan oprette/importere nye kategorier og underkategorier via Prestashops standard CSV import løsning? Jeg er ikke interesseret i at købe et modul. Mvh Mette. Edited July 5, 2017 by RyGrafisk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyGrafisk Posted April 21, 2017 Author Share Posted April 21, 2017 Jeg uddyber lige mit spørgsmål lidt Jeg forsøger at oprette nye underkategorier med CSV import. Jeg bruger id_category, id_parent, id_shop_default, active, description og pict_url. Når jeg forsøger selv at give mine nye underkategorier et id (id_category) som jeg kan se ikke er brugt endnu og smide dem ind i en eksisterende kategori (id_parent) får jeg en besked om at det ikke kan lade sig gøre. Jeg har også prøvet med name i stedet for id_category, så jeg navngiver den nye underkategori og lader systemet give den et id (id_category). Er det helt galt forstået at man burde kunne oprette nye underkategorier via CSV import? Håber der er en der kan give mig lidt hjælp til at komme videre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts