hennyw Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Als er een product besteld wordt en ik moet een factuur (invoice) uitprinten, staat deze geheel in het engels. Graag zou ik deze vertaald hebben naar het Nederlands. Als ik in BO bij vertalingen kijk, krijg ik foutmeldingen. Warning! Your PHP configuration limits the maximum number of fields allowed in a form: 1000 for max_input_vars.Please ask your hosting provider to increase this limit to 1139 at least, or you will have to edit the translation files. Mijn provider snapt niet wat ie moet doen, www.hostgator.com/ Bestaat er een ander mogelijkheid on de vertaling in Notepad te vertalen en zo ja waar vindt ik die. Hopelijk kan iemand mij helpen. Tevens zou ik de 'Order Reference" aan willen passen. Nu maakt ie daar een willekeurig nummer van, ik zou graag daar het factuurnummer willen hebben, zodat dit bij betaling vermeld wordt. Dit zoekt nl iets makkelijker als er betalingen gedaan worden. b.v.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Je hoster kan toch gewoon de max_input_vars verhogen. Lijkt me toch de minste moeite. Een beetje webshop moet rond de 10.000 hebben Order reference aanpassen naar een nummer kan bv door deze module: https://www.prestashop.com/forums/topic/603636-maak-je-orderreferentie-nummeriek/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted April 19, 2017 Author Share Posted April 19, 2017 Ik heb het gevraagd aan de hoster, deze begreep hier niks van, heeft iets gedaan en toen werkte de gehele site niet meer. Misschien heeft iemand hier ervaring met hostgator?? De module ga ik proberen, ziet er veel belovend uit, bedankt hiervoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted April 20, 2017 Author Share Posted April 20, 2017 Ook het vertalen is inmiddels gelukt, Ik wil alleen de factuur nog aanpassen, lees 2 dingen eruit verwijderen. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan doen? b.v.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts