queffect Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 Hallo, Toen ik mijn op de modules-tab drukte, verscheen deze error: Kan iemand mij vertellen wat deze betekend en hoe ik deze kan oplossen? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Goedemorgen, Zou je eens kunnen controleren of je wel rechten hebt tot de modules? Dat zie je bij administratie->permissies. Als je superadmin bent, zou je dan eens bij diezelfde pagina (administratie->permissies) simpelweg op 'opslaan' kunnen klikken. Dan worden de permissies opnieuw opgeslagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruiterwebdesign2016 Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Ik heb ook dit probleem, ineens had ik bij de tab - Design - Pagina's de tekst "toegang geweigerd" Heeft iemand hier een oplossing voor? Prestashop 1.7 Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Goedenmorgen Dit is een probleem met de overrides in de backoffice, of een fout met je huidige PHP versie, aangeraden word de laatste php 7 of php 7.1 ge bruiken bij je hosting provider Leeg je cache eens en zet debug modes uit Groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
saint1956 Posted June 23, 2018 Share Posted June 23, 2018 On 12-6-2017 at 8:01 PM, ruiterwebdesign2016 said: Ik heb ook dit probleem, ineens had ik bij de tab - Design - Pagina's de tekst "toegang geweigerd" Heeft iemand hier een oplossing voor? Prestashop 1.7 Alvast bedankt hallo, ben redelijk onbekend met 1.7 en kom ook jouw probleem tegen, heb je dit al opgelost,.. en hoe? een oplossing zou me zeer welkom zijn, bvd Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts