Ktosinka Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Dzień dobry, Wczoraj admin serwera podniósł wersję PHP z 5.3 na 5.6 sklep działa w sumie prawidłowo, ale wiadomosci e-mail zapisywane w panelu nie mają polskich znaków. Gdzie / jak mogę ustawić kodowanie tych wiadomości, żeby polskie znaki były? Z góry dziękuje za odpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Piotr K. Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Spytaj admina co zepsuł w ustawieniach php. Te pytania to ma być jakaś prowokacja czy kompromitacja firmy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Ktosinka Posted April 14, 2017 Author Share Posted April 14, 2017 Spytaj admina co zepsuł w ustawieniach php. Te pytania to ma być jakaś prowokacja czy kompromitacja firmy? Nie znam się na serwerach a tym bardziej na php. Podniósł i już a u mnie przestały być widoczne polskioe znaki w wiadomościach, które sklep ściąga do admina z poczty ( kontakt z klientem) domyśliłam się, że jest jakieś kodowanie którego może brakować. Widzę że nie pomożesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...