Frankie M Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Bij een product notificatie krijgt de klant een e-mail dat het product weer op voorraad is. Deze tekst wordt in het onderwerp getoond: Product out of stock. Enig idee waar ik dit kan veranderen in een Nederlandstalige tekst? Bij mailalerts vind ik de tekstvertalingen niets terug. Met vr.gr., Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Goedemorgen Je kan deze module vertalen in de backoffice Lokalistatie - vertalingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie M Posted April 13, 2017 Author Share Posted April 13, 2017 Daar heb ik gezocht, maar kan het niet vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Het betreft de module "mailalerts" die deze e-mails verstuurd. Je kunt in de module vertaling de teksten op de website aanpassen en in de e-mail templates de e-mails van deze module aanpassen. Lukt het niet om de e-mail templates aan te passen in de editor dan kun je altijd nog via FTP naar de module map gaan om daar de e-mail templates aan te passen. Let op dat de wijzigingen (ook) in je thema folder staan =>.../themes/ jouwtheme/modules/mailalerts/mails Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie M Posted April 14, 2017 Author Share Posted April 14, 2017 Beste Erik, Templates aanpassen is me gelukt. Alleen kan ik nergens de vertaling van het onderwerp van de template vinden. En juist die wil ik graag aanpassen. Met vr.gr., Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Hallo Frank, In de e-mail template vertalingen onder mail alerts moet je de mail customer_qty bewerken. Anders weet ik het zo ook even niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts