dannyverhoeven Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Hallo, Ik heb mijn eerste Prestashop online gezet, en hiervoor een Theme gekocht. Echter wanneer ik "Friendly URL's" bij instellingen aanzet. Omdat ik toch wel een mooie structuur wil voor Google, kan ik opeens geen afbeeldingen meer uploaden. Ofja uploaden gaat wel, maar ze worden niet geplaatst. Eronder staat wel deze melding in backend: URL rewriting (mod_rewrite) is not active on your server, or it is not possible to check your server configuration. If you want to use Friendly URLs, you must activate this mod. Echter als ik de optie op enable zet worden de url's wel netjes herschreven. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Danny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Hallo Danny Goedeavond Welk versie van prestashop gebruik je op dit moment?Heb je onder vriendelijk url ook Omleiding naar de canonieke URL 301 permanent verplaats staan?Als dat de melding is van de backoffice moet je deze functie op de server ook aanzetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert F Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Hoi, als ik problemen daarmee heb, controleer ik altijd of er een - tussen twee woorden staat..... hiep-hoi....dan pakt ie em vaak wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts