Wouter van der Horst Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 (edited) Ik gebruik Prestashop 1.7.1.0 Na het resetten van de module megamenu is in de backoffice de links na page builder en menu's verdwenen. Hoe voeg je deze weer toe? Na reset Voor reset Edited April 7, 2017 by Wouter van der Horst (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Bij administratie en dan menu's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted April 12, 2017 Author Share Posted April 12, 2017 (edited) Beste Curious, Bij version 1.6.x is dat inderdaad makkelijk in te stellen. Echter ik gebruik version 1.7.1.0 Hier heb ik het nog niet kunnen vinden. Edited April 12, 2017 by Wouter van der Horst (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 ik heb een vermoeden dat ze die mogelijkheid hebben geskipped. Je kan natuurlijk een module die je veel gebruikt ook aan het snelmenu bovenin toevoegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts