leslainesdedebby Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Hallo, ik heb prestashop gedownload, geconfigureerd en de eerste produkten toegevoegd. Ik woon in belgie. Nu heb ik een vervoerder welke ik wil integreren, met een module bedoeld voor prestashop: te weten deze: https://www.sendmyparcel.be/zip/be/myparcel-belgium-prestashop-1.1.zip En via het tabblad modules, module uploaden krijg ik de volgende foutmelding: Upload een moduleerror Oeps... uploaden niet gelukt. Wat is er gebeurd? Dit bestand lijkt niet op een zip-bestand van een module Wie kan mij helpen dat dit toch werkt? Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Goedemiddag Is de module wel compatibel met jou versie van prestahop?Je kan de naam van het rar bestandje ff wijzigenOok kan je de module uitpakken en uploaden via de ftp, kijk of de module dan wel verschijnt in de backoffice Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
leslainesdedebby Posted April 7, 2017 Author Share Posted April 7, 2017 Dankje voor je antwoord. Het is een .zip file. ik zal er eens mee spelen, naam wijzigen, of omzetten naar rar. Als ik het uitgepakt in de prestashop plaats zal ik ook zien wat ik merk. Ik meld mij met het resultaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leslainesdedebby Posted April 7, 2017 Author Share Posted April 7, 2017 Ik heb de uitgepakte bestanden in een map bij de modules op de webruimte gezet. Deze verschijnt nu netjes in de lijst. Enkel krijg ik nu de melding dat de versies van myparcel (het vervoer) en prestashop niet compatibel zijn. Dit heb ik juist voorgelegd aan myparcel, en zal wel een antwoord krijgen. Dankje voor je goede tips. probleem opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts