ellenvandrunen Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 In /sass/global.scss heb ik onderstaande aangepast: .cart_voucher { vertical-align: top !important; h4 { font: 600 18px / 22px $font-custom; color: $dark; text-transform: uppercase; padding: 7px 0 10px 0; } Daar waar nu $dark staat, stond $base-border-color In the _theme_variables.scss is $dark gedefinieerd en wordt ook gebruikt op andere plekken. Nu zie ik die aanpassing dus niet terug komen aan de voorkant, blijkbaar wordt een wijziging niet gecompileerd. Hoe kan ik dat forceren? Nu staat het woord 'Voucher' in het wit op een witte achtergrond, dat wil ik dus aanpassen. Alvast bedankt voor jullie hulp! Ellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Goedenmiddag Heb je in de backoffice - geadvanceerde instellingen - prestaties Hercompileer templates als de files zijn bijgewerkt aangevinkt of Forceer compilatieTevens kan je ook de knop cache legen gebruiken kijk daarna of de aanpassing zichtbaar is groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellenvandrunen Posted April 7, 2017 Author Share Posted April 7, 2017 Hoi Devi, Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb zowel forceer compilatie als hercompileer bij wijziging aangezet, cache in de backend geleegd en browsercache geleegd... geen verandering. Ik moet iets fout doen... maar wat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellenvandrunen Posted April 8, 2017 Author Share Posted April 8, 2017 Iemand nog een idee? Want ik kom er niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestaKing.eu Posted April 10, 2017 Share Posted April 10, 2017 Dag Ellen, Je template cache legen zal hier helaas niets aan veranderen. De template cache heeft niets te maken met het compileren van sass files naar normale css files. De sass files moeten eerst worden 'gecompileerd/gepreprocessed' naar normale css die door de browser kan worden gelezen. Hier vind je meer informatie over Sass (http://sass-lang.com/guide). Vriendelijke groet, Prestaking.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellenvandrunen Posted April 10, 2017 Author Share Posted April 10, 2017 Dankjewel Prestaking voor je antwoord. Nu ben ik hier niet zo in thuis, maar ik vind het wel onhandig... waarom zit er niet een 'compileer' button ofzoiets in PS? En wat doet "Hercompileer templates als de files zijn bijgewerkt" dan precies? Want dat staat aangevinkt, maar er verandert niets. Bedankt ook voor de link, als ik er naar kijk, duizelt het al.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellenvandrunen Posted April 11, 2017 Author Share Posted April 11, 2017 Beste allemaal, dan is de hamvraag: hoe compileer ik dan die sass files? Blijkbaar haalt de instelling 'hercompileer templates als de files zijn bijgewerkt' niets uit... dus hoe doe ik het dan? (Zonder dat ik iets compleet vernaggel) Thanks again, Ellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellenvandrunen Posted April 13, 2017 Author Share Posted April 13, 2017 Iemand?? Ik ben toch zeker niet de eerste die iets in de global.scss aanpast? Ik kom er maar niet uit... wie kan mij zeggen hoe ik dan moet compileren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts