coolcrazy Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Ik heb geupdate van 1.7.0.6 naar 1.7.1.0 alles blijk prima te werken. alleen mis ik nu me plaatjes bij producten hoe kan ik deze weer zichtbaar maken. ik heb al geprobeerd een nieuwe product er in te zetten met plaatjes maar helaas is deze ook niet zichtbaar. is hier een instelling voor. Het gaat om de webshop https://coolcrazy.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Hoi Coorcrazy zo te zien heb je geen upgrade uitgevoerd maar een installatie er overheen? hoe heb je de upgrade laten plaatsvinden? Mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolcrazy Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 gewoon via 1 up upgrade nu had ik wel wat problemen met deze update hij pakte eerst niet en uit eindelijk ging die van zelf als ik debug modus aanzet zie ik de foto's van de producten wel is die uit dan zie ik niets meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Wat je kan doen is de cache legen op de ftp en vriendelijke url aan en uit Als het niet goed werkt moet je terug naar de vorige databanken, Hoop igg voor je dat je aan hebt gevinkt een backup te maken van de databanken voordat je de upgrade hebt uitgevoerd Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolcrazy Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 Oke ga ik dat eens proberen ik heb altijd een update zo wel me DB als shop zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolcrazy Posted April 10, 2017 Author Share Posted April 10, 2017 het is helemaal gelukt deze topic kan dicht hoe doen we dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts