Dogano Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 Hej Hvordan kan jeg fjerne underkategori fra topmenuen ? Når man kører musen over top menuen er det fint med kategori, men når man har underkategori bliver det også vist. Jeg kører med Prestashop 1.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 Det kommer an på dit theme. I default themet styres topmenuen af modulet Top horizontal menu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dogano Posted March 31, 2017 Author Share Posted March 31, 2017 Det kommer an på dit theme. I default themet styres topmenuen af modulet Top horizontal menu Jeg bruger default theme, og jeg har kigget i Top horizontal menu, men det fungere ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 Modulet fungerer fint. Så du må fortælle og illustrere noget bedre, hvad du har prøvet. Gerne med skærmdumps. Ellers er det ret umuligt at hjælpe:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dogano Posted March 31, 2017 Author Share Posted March 31, 2017 Modulet fungerer fint. Så du må fortælle og illustrere noget bedre, hvad du har prøvet. Gerne med skærmdumps. Ellers er det ret umuligt at hjælpe:-) jeg kan lige sende dig url. Det er www.inventarbasaren.dk, og når man opretter en undermenu så skal den ikke være på hovedmenuen øverst når man kører musen over. Pizza/Grill ----------Emhætte ------------------------------Med motor ( skal fjernes fra hovedmenuen, men må gerne være der som underkategori på siden ) ------------------------------Uden motor ( skal fjernes fra hovedmenuen, men må gerne være der som underkategori på siden ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 Jeg tror, jeg vrøvler. Det er vist rigtigt, at man ikke kan vælge om man vil vise underkategorier eller ej. Så enten skal du finde et andet modul, eller også skal du tilpasse css for modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dogano Posted April 3, 2017 Author Share Posted April 3, 2017 Jeg tror, jeg vrøvler. Det er vist rigtigt, at man ikke kan vælge om man vil vise underkategorier eller ej. Så enten skal du finde et andet modul, eller også skal du tilpasse css for modulet. Hvordan kan jeg tilpasse css ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Via FTP åbn /themes/default-bootstrap/css/modules/blocktopmenu/css/superfish-modified.css Gå til linje 89, hvor du finder: .sf-menu li ul { display: none; left: 0; top: 59px; z-index: 99; padding: 12px 0px 18px 0px; -moz-box-shadow: rgba(0, 0, 0, 0.2) 0px 5px 13px; -webkit-box-shadow: rgba(0, 0, 0, 0.2) 0px 5px 13px; box-shadow: rgba(0, 0, 0, 0.2) 0px 5px 13px; } Tilføj efter box-shadow.... display: none !important; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts