RainbowSoftware Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Efter opgradering til version 1.3 er kundens mulighed for at at vælge en forsendelsesmåde forsvundet.Tidligere fik kunden mulighed for at downloade til en pris af 0,- kr. eller få leveret en CD til kr. 80,-Disse to muligheder blev vist under punktet Fragt i kassen.Jeg har både oprettet "Carriers" og Forsendelsesmåder, men det eneste, der bliver vist under Fragt er et afkrydsningsfelt for accept af handelsbetingelser.Hvad gør jeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Det lyder somom dine omårder mulighvis ikke er sat rigtigt op (zoner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Hvad mener du med forkert opsætning, så vidt jeg kan se, er der kun 2 inputfelter, nemlig land og status. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Jeg har ikke selv opdateret til 1.3 endnu, men i 1.2.5 skal man ind under landet vælge hvilken zone der tilhører det land. (sikkert i forbindelse med stater, men altså også aktuelt for os andre) Jeg har lavet en zone der hedder danmark, som så er dækket ind under land.Så har jeg forberedt vores shop til færøerne og grønland. Under grønland har jeg zone "færøerne og grønland" og det samme under Færøerne - Fordi det er samme pris klasse.Jeg ved ikke om det giver mening, ellers må jeg jo prøve at uddybe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Tak for dit svar. Jo det har jeg gjort og det fungerede under version 1.1, men altså ikke under version 1.3 Jeg kan på ingen måde få noget som helt frem ligegyldigt hvilke indstillinger jeg vælger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Du kan måske løse problemet ved at lave to produkter hvor det ene er 80 kr dyre og på en cd, og det andet er et download produkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts