RainbowSoftware Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Der er uhyggeligt mange ting, der ikke fungerer efter opgradering til version 1.3.Nu har jeg pludselig fået Prestashop standard Favicon på min butik. Jeg har fundet diverse mapper, hvor Favicon ligger og har udfskiftet den med min egen, men alligevel vises Prestashop standard icon.Hvorfra henten den Favicon der vises på hjemmesiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Jeg kan tilføje, at under Appearance vises min egen Favicon korrekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Det problem har jeg kæmpet med et utal af gange dog i 1.2.5. Jeg gør det at jeg ligger farvicon'et i alle de tænkelig mapper hvor det kan hentes fra til browseren, herefter reloader jeg 2 mio gange, og efter et par dage løser problemet sig selv :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts