teamchef72 Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Hej.håber der er nogle der kan hjælpe, jeg har netop opdateret shoppen til version 1.6.1.11 men nu vises ingen sider.trykkes på et produkt (hvor billeder i øvrigt heller ikke længere vises) så får jeg en fejlside hvor der står index.php?controller=404 ellers er der blot hvid side. Ulrik Sørensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 Prøv at slå debug til i config/defines.inc.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
teamchef72 Posted March 23, 2017 Author Share Posted March 23, 2017 jeg er ret teknisk blank her.hvor finder man det henne Kjeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 Du skal logge på serveren - enten via FTP eller en evt. Filemanager hos din webhost og åbne filen. https://www.prestashop.com/forums/topic/224525-how-to-turn-on-error-reporting-for-debug-information-blank-page-500-internal-server-error/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts