Loe- Posted March 20, 2017 Share Posted March 20, 2017 Wie kan mij vertellen hoe ik het nog resterende stukje engels kan vertalen? In de BO staat alles goed vertaald, in het index bestand ook, in het nl bestand van de module staat ook alles in het nederlands. Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Als er hardcoded vertalingen in staan kan je altijd bij de desbetreffende module de TPL bestanden controleren, backuppen veranderen uploaden en ga zo maar door, tot je ziet dat je resterende stukje is vertaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted March 21, 2017 Author Share Posted March 21, 2017 Als er hardcoded vertalingen in staan kan je altijd bij de desbetreffende module de TPL bestanden controleren, backuppen veranderen uploaden en ga zo maar door, tot je ziet dat je resterende stukje is vertaald helaas staat deze niet in de desbetreffende tpl bestanden die bv aangegeven worden bij "pagina inspecteren". Ook niet in de php bestanden.. Vandaar dat ik me nu even afvraag waar ik nog kan kijken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Dit staat gewoon in je module vertalingen. Ik raad je het volgende aan: Ga naar vertalingen>vertalen modules>kies je thema>taal nederlands Als dan je scherm opent doe je ctr +f Hierdoor verschijnt er een zoekbalkje en daar typ je een stukje text in wat je wilt vertalen, bv: when one Die woorden worden dan gezocht (ik heb het getest en ze staan er!) dan kun je het vertalen. Zoekt en gij zult vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts