Lukas_1980 Posted March 19, 2017 Share Posted March 19, 2017 (edited) Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post na tym forum i chciałbym zaznaczyć, że jestem mocno początkującym w temacie sklepu internetowego. Sklep jakiś czas temu został postawiony przez firmę zewnętrzną i nagle coś się stało, że praktycznie nie da się pracować z poziomu panelu administracyjnego - na przykład edycja produktu to conajmniej 3 minuty potrzebne aby wczytały się wszystkie komponenty strony i aby można było kliknąć zapisz. Wersja sklepu 1.6.1.1 Ilość Produktów 3550 Ilość dokonanych transakcji 300 sklep nie był jeszcze promowany, mamy użyty moduł przelewy24, który jak czytałem może powodować te problemy, aczkolwiek mam taki sam sklep postawiony z innym asortymentem, większą ilością produktów (ten sam hosting, konfiguracja i moduły) i tam tego problemu nie mamy. poniżej screen z konsoli chroma, pokazujący czas wczytywania modułów. I teraz prośba o rady/pomysł co i jak sprawdzać. Niestety nie mogę nikogo znaleźć kto zajmie się administracją sklepów a problem blokuje mi dodawanie produktów dzięki i pozdrawiam ogólnie strona wczytuje się bardzo szybko, ale główny problem jest że klawisze "zapisz" oraz "zapisz i zostań" są niedostępne przez około 3 minuty (wyszarzone). Dostępność tych klawiszy pojawia się dopiero po zakończeniu poniższych akcji, która powodują całe opóźnienie: Proszę o informację, jeśli coś więcej mogę tutaj pokazać aby pomóc w rozwiązaniu problemu. Dzięki i pozdrawam Edited March 19, 2017 by Lukas_1980 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapitan Gruszka Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Czy masz włączoną pamięć podręczną cache i wyłączoną kompilację plików? PARAMETRY ZAAWANSOWANE-> WYDAJNOŚĆ. Dużo też zależy od serwera na jakim stoi sklep, hosting, vps? Link to comment Share on other sites More sharing options...