Loe- Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Goedemorgen, wie kan mij vertellen hoe ik het volgende kan instellen 1 product heeft meerdere combinaties. van deze combinaties heeft een voorraad van 0, dus krijgt een melding " uitverkocht". Op dit moment staat de voorraad wel op 0, maar kan de klant nog steeds bestellen, waardoor deze linea recta de melding krijgt dat producten niet leverbaar zijn. Als een product niet op voorraad is, wil ik ook niet dat hij besteld kan worden. Dit gaat prima voor losse producten, maar blijkbaar niet voor combinaties. Nu kan ik de combinatie er wel uit halen, maar dit is geen doen, dan blijf ik bezig. Moet ook vast anders kunnen.. maar wie kan mij vertellen hoe ? alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Dat is niet zo moeilijk. http://prntscr.com/elltwr Niet beschikbare combinatie's verbergen... kunnen ze ook niet besteld worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 Dat is niet zo moeilijk. http://prntscr.com/elltwr Niet beschikbare combinatie's verbergen... kunnen ze ook niet besteld worden. Curious, ah, daar zit dus zo'n handig knopje. Ik zocht me al suf, maar had de link nog niet gelegd omdat deze spreekt over producten en niet over combinaties. Ga het direct even doen, dank je wel!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 (edited) Helaas Curious.. de combinaties worden nog steeds allemaal weergeven, ook al staat de voorraad op 0 en het tonen van de producten op nee.. forceer compilatie even opnieuw uitgevoerd, cache ook geleegd... Edited March 18, 2017 by loetje88 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 18, 2017 Share Posted March 18, 2017 Normaal gesproken laat hij ze dan niet zien. Browser ook al geleegd? Heb je toevallig caching in de vorm van een module of iets van andere caching. Je zou ook nog de knop: sta het bestellen van producten die niet op voorraad zijn op nee kunnen zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 Normaal gesproken laat hij ze dan niet zien. Browser ook al geleegd? Heb je toevallig caching in de vorm van een module of iets van andere caching. Je zou ook nog de knop: sta het bestellen van producten die niet op voorraad zijn op nee kunnen zetten Browser net even geleegd, helaas. buiten de gewone cache instellingen op ja onder "prestaties" gebruik ik niks anders. Bestellen van producten die niet op voorraad zijn stond al op nee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted March 18, 2017 Author Share Posted March 18, 2017 Curious, Opgelost! ik sprak weer voor mijn beurt. Normaliter staat de regel inderdaad op niet bestellen, specifiek dit product stond hij echter op bestelling toestaan. Beetje dom.. maar wel opgelost nu, deze combinatie komt nu helemaal niet meer in het rijtje voor. Perfect! dank je wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 On 3/18/2017 at 9:22 PM, ecommerce16 said: Dat is niet zo moeilijk. http://prntscr.com/elltwr Niet beschikbare combinatie's verbergen... kunnen ze ook niet besteld worden. Screenprint is van PS 1.6.x ?? Waar zit dat in PS 1.7.xx ?? Heb namelijk hetzelfde probleem en wil per combinatie aangeven of deze besteld mag morgen cq niet getoond Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 17, 2021 Share Posted August 17, 2021 dat kun je gewoon in je product bij de combinaties(naar onder scrollen) instellen. En wil je ze niet laten zien dan ga je naar winkelinstellingen>producten. Eigenlijk niet anders dan 1.6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted August 18, 2021 Share Posted August 18, 2021 11 hours ago, ecommerce16 said: dat kun je gewoon in je product bij de combinaties(naar onder scrollen) instellen. En wil je ze niet laten zien dan ga je naar winkelinstellingen>producten. Eigenlijk niet anders dan 1.6 yess, je moet dan wel de combinatie selecteren dan kan je inderdaad aangeven dat er niet besteld kan worden. Tnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 als je dat doet maak je instelling alleen voor die combinatie beschikbaar, als je niets selecteert dan geld het voor alle combinaties Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 3 hours ago, ecommerce16 said: als je dat doet maak je instelling alleen voor die combinatie beschikbaar, als je niets selecteert dan geld het voor alle combinaties Ja dat is ook de bedoeling 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts