Loe- Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 In de loyaliteits module heb ik enkele producten uitgesloten voor spaarpunten bij toevoegen in de winkel wagen worden er echter toch punten over berekend. wie heeft de oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Ik ben benieuwd hoe je producten hebt uitgesloten voor loyaliteitspunten. Volgens mij kan je alleen producten uitsluiten waar korting op wordt gegeven. Voor de rest gelden ze dan in de standaard module op alle producten. Het enige wat je extra kan uitsluiten is dat de vouchers op bepaalde categorieen kunnen worden gebruikt, dus als iemand een voucher heeft van zeg even 5 euro, en die wil die bv toepassen op producten uit een categorie die je hebt uitgesloten dan lukt dat niet. Producten uitsluiten van loyaliteitspunten buiten deze standaard module zal moeten worden gecodeerd of je moet een geavanceerde module gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted March 25, 2017 Author Share Posted March 25, 2017 Ik ben benieuwd hoe je producten hebt uitgesloten voor loyaliteitspunten. Volgens mij kan je alleen producten uitsluiten waar korting op wordt gegeven. Voor de rest gelden ze dan in de standaard module op alle producten. Het enige wat je extra kan uitsluiten is dat de vouchers op bepaalde categorieen kunnen worden gebruikt, dus als iemand een voucher heeft van zeg even 5 euro, en die wil die bv toepassen op producten uit een categorie die je hebt uitgesloten dan lukt dat niet. Producten uitsluiten van loyaliteitspunten buiten deze standaard module zal moeten worden gecodeerd of je moet een geavanceerde module gebruiken. Curious bij het instellen van de punten, geef je inderdaad aan op welke categorieen je deze punten wilt laten gelden. Ik heb hier enkele categorieen NIET geselecteerd, dus niet actief op deze categorie. Toch, als ik een product uit deze categorie toevoeg, worden de punten wel berekend, terwijl dat eigenlijk dus niet zou kunnen (immers is de categorie niet aangevinkt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 Die categoriieen worden niet uitgesloten voor het berekenen van punten! Klanten kunnen op die categorieen de vouchers(lees korting niet gebruiken)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted March 25, 2017 Author Share Posted March 25, 2017 Aah. duh. Nu je het zo zegt zie ik het ook zo staan inderdaad. Geen wonder dat ik het niet voor elkaar kreeg. Oke..ik gebruik al een module om handmatig de punten te kunnen toewijzen / verwijderen, maar hier gaan klanten niet blij van worden denk ik.. Op zoek naar een programmeur dus. Dank je wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts