Jump to content

Uitgesloten producten worden toch berekend

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Ik ben benieuwd hoe je producten hebt uitgesloten voor loyaliteitspunten. Volgens mij kan je alleen producten uitsluiten waar korting op wordt gegeven. Voor de rest gelden ze dan in de standaard module op alle producten.

Het enige wat je extra kan uitsluiten is dat de vouchers op bepaalde categorieen kunnen worden gebruikt, dus als iemand een voucher heeft van zeg even 5 euro, en die wil die bv toepassen op producten uit een categorie die je hebt uitgesloten dan lukt dat niet.

Producten uitsluiten van loyaliteitspunten buiten deze standaard module zal moeten worden gecodeerd of je moet een geavanceerde module gebruiken.

Ik ben benieuwd hoe je producten hebt uitgesloten voor loyaliteitspunten. Volgens mij kan je alleen producten uitsluiten waar korting op wordt gegeven. Voor de rest gelden ze dan in de standaard module op alle producten.

Het enige wat je extra kan uitsluiten is dat de vouchers op bepaalde categorieen kunnen worden gebruikt, dus als iemand een voucher heeft van zeg even 5 euro, en die wil die bv toepassen op producten uit een categorie die je hebt uitgesloten dan lukt dat niet.

Producten uitsluiten van loyaliteitspunten buiten deze standaard module zal moeten worden gecodeerd of je moet een geavanceerde module gebruiken.

Curious bij het instellen  van de punten, geef je inderdaad aan op welke categorieen je deze punten wilt laten gelden.

Ik heb hier enkele categorieen NIET geselecteerd, dus niet actief op deze categorie.

Toch, als ik een product uit deze categorie toevoeg, worden de punten wel berekend, terwijl dat eigenlijk dus niet zou kunnen (immers is de categorie niet aangevinkt).

Aah. duh.

Nu je het zo zegt zie ik het ook zo staan inderdaad.

Geen wonder dat ik het niet voor elkaar kreeg.

Oke..ik gebruik al een module om handmatig de punten te kunnen toewijzen / verwijderen, maar hier gaan klanten niet blij van worden denk ik..

Op zoek naar een programmeur dus.

Dank je wel!