HeidiG Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Hvordan er det nu at man får menu osv. i admin til at stå på dansk? Jeg har downloadet den danske sprogpakke og valgt den, men mit admin er stadig på engelsk.... Kan ikke husk ehvordan jeg gjorde sidst (har måtte starte forfra med webshop efter hacker angreb) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Sætte dansk som standard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Det har jeg gjort.....det gør ikke admin delen til dansk Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Faktisk kan jeg se at den heller ikke oversætter alt i "frontend". Hmm - det er en helt ren og ny install af den nyeste prestashop 1.16.11 (ikke 1.7) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Ja. Oversættelserne er ikke 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Nej, men de var altså betydelig bedre før jeg slettede og startede forfra - på trods af at den gamle altså var samme funktion (fuldt opdateret) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts