Necesario Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 (edited) Hej jeg har ledt forgæves for retter jeg teksten i ordreteksten i ordre forløbet under fanen login har meget tekst i feltet Fortrolighed for kundedata nogle der kan huske hvor denne tekst rettes? Tak for hjælpen Edited March 19, 2017 by Necesario (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Samme sted som alle andre oversættelser: Under lokalisering og hhv. Front office eller moduloversættelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Har desværre ledt og ikke kunde finde det måske du kan hjælpe mere er når man skal logge på som kunde eller oprette sig i kurv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 16, 2017 Share Posted March 16, 2017 Front office hvis du bruger standard Prestashop checkout og moduloversættelser, hvis du bruger f.eks. OPC. Det er muligt at søge på siden efter tekster... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted March 17, 2017 Author Share Posted March 17, 2017 Når du skriver OPC menes der One page check? Og det er standard udgaven der følger prestashop jeg bruger men kan ikke finde den variable i oversættelse hvor teksten står og syntes ikke at jeg kan finde den i modul mappen på server kunne være teksten skulle rettes i scriptet nogle ideer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 Ja OPC = One Page Checkout. Beklager, det var lidt inforstået. Oversættelser skal ikke rettes i filer. Teksterne findes via den funktion der er til at oversætte. Har du husket at lukke alle feltsæt og folde dem ud igen (ellers ser du kun manglende oversættelser). Du kan også søge på siden med CTRL+F Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted March 19, 2017 Author Share Posted March 19, 2017 Det kan sku ikke lykkes tjek venligst. Linket og måske du kan hjælpe hvor det er https://www.necesario.dk/login?back=https%3A%2F%2Fwww.necesario.dk%2Forder%3Fstep%3D1&display_guest_checkout=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 19, 2017 Share Posted March 19, 2017 Nu forstår jeg bedre, det er jo ikke en oversættelse ;-) Det er et modul "Fortrolighed for kundedata" hvor du har indsat teksten. Og du mangler oversættelse på siden af Mr./Mrs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted March 19, 2017 Author Share Posted March 19, 2017 (edited) tak fedt resten er rettet i titler Edited March 19, 2017 by Necesario (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts