Loe- Posted March 4, 2017 Share Posted March 4, 2017 Wie kan mij even helpen met het volgende? Ik wil de footer (zie bijlage) op een soortgelijke manier integreren in mijn website, op de positie van waar normaliter standaard het aangepaste CMS block staat. Ik wilde dit gewoon uit typen, maar dat past niet. Van heeeeeeeeel lang geleden kan ik me vaag iets herinneren over een <p align> systeem, maar ik weet niet meer hoe of wat. Wie kan mij even helpen? Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Goedenmorgen Loetje Is dit de footer van jou huidige thema? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 (edited) Goedenmorgen Loetje Is dit de footer van jou huidige thema? Wallgrind, nee, dit is zoals ik hem graag zou willen instellen Overigens is dit ook niet de "footer - footer", hij staat op de gewone homepage , alleen dan onderaan, maar boven de footer. Edited March 12, 2017 by loetje88 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts