marcelva Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Bij het openen van een categorie verschijnen eerste x producten op het scherm, bij het klikken op een volgende pagina geeft PS de foutmelding Er zijn geen producten Nu ben ik er al achter dat het te maken zou hebben met de layered navigatie. Is er al een fix gevonden voor dit probleem? Als ik layered navigatie uitschakel werken de pagina's wel naar behoren. Ik werk met PS 1.6.1.11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Waarschijnlijk is je template in de configuratie van je layered naviagation dan niet up to date Daar moet je ook alle categorieen en producten in toevoegen. Waarschijnlijk is die template een keer aangemaakt en nooit geupdated. http://prntscr.com/eeftbg Daarnaast ook af en toe herindexeren: http://prntscr.com/eeftxl Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelva Posted February 28, 2017 Author Share Posted February 28, 2017 De template is volledig en de indexering gebeurd elke nacht. Heb nu alles nogmaals nagelopen en geïndexeerd maar nog steeds het probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelva Posted March 2, 2017 Author Share Posted March 2, 2017 Is er iemand met een fix voor dit probleem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelva Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 Geen oplossing dus kennelijk.......... :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Hoi Ik zou je aanraden de cache op de ftp te legen,Vriendelijke url ff aan en uit, en cache in de backoffice ff aan en uit zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelva Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 Beste Wallgrind, Helaas heeft dit ook niet geholpen :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts