Loe- Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Wie kan mij vertellen hoe het kan dat mijn ingestelde aangepaste cms blok wel wordt weergeven in de normale weergave op bv laptop, computer enz, maar niet op mobiel? Bedankt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Omdat je hem waarschijnlijk voor mobiel hebt uitgeschakeld? http://prntscr.com/ecyhxu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted February 24, 2017 Author Share Posted February 24, 2017 Omdat je hem waarschijnlijk voor mobiel hebt uitgeschakeld? http://prntscr.com/ecyhxu Curious, helaas. Hij staat ingeschakeld voor mobiel en tablet bij de thema instellingen, module zelf is meerdere malen opnieuw geinstalleerd, en staat gewoon ingeschakeld. Heb daarbij niet aangegeven "uitgeschakeld voor..." na het herstellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Het kan ook zijn dat dit blok op mobiel op een andere manier wordt weergegeven. Ik gebruik zelf een thema waarbij dit soort blokken onderaan in een tabje staan. Vaak heeft dit of toch met instellingen te maken of met het gebruikte thema. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted February 25, 2017 Author Share Posted February 25, 2017 Het kan ook zijn dat dit blok op mobiel op een andere manier wordt weergegeven. Ik gebruik zelf een thema waarbij dit soort blokken onderaan in een tabje staan. Vaak heeft dit of toch met instellingen te maken of met het gebruikte thema. Curious, hij staat nu helaas helemaal nergens. Het werkte wel, werd inderdaad dan keurig netjes gewoon responsive onder elkaar weergeven. Echter, na aanpassen van de tekst , het herstellen van de module, en weer de tekst, lijkt deze opeens verdwenen te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts